IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Burberry с по-високи тримесечни приходи от очакваното

Кампанията с участието на Ромео Бекъм донесе успех на производителя на луксозни стоки

15:59 | 15.01.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Най-големият британски производител на луксозни стоки Burberry Group отчете по-високи приходи за тримесечието от очакваното, след като празничната кампания, включваща Ромео Бекъм помогна за насърчаване на продажбите на кашмирени шалове и палта в Северна и Южна Америка, пише Bloomberg.

Приходите за тримесечието, приключващо в края на декември, са нараснали с 14% до 604 млн. паунда (916 млн. долара), сочат данни на компанията. Анализаторите очакваха сумата да достигне 579 млн. паунда според средната прогноза, събрана от Bloomberg.

Бекам, който е син на бившия футболист Дейвид Бекъм и певицата и дизайнер Виктория Бекъм, се включи в коледната кампания на Burberry. Тя включваше най-ключовия продукт на компанията – палтото.

Кампанията доведе до двуцифрено увеличение в сравнимите продажби в Северна и Южна Америка, което компенсира спада в Хонконг.

"Силно тримесечие за Burberry”, коментира анализаторът на Exane BNP Paribas Лука Солка.

Резултатите отразяват ангажимента на Burberry към „всеки елемент от преживяването на клиентите“, коментира главният изпълнителен директор на фирмата Кристофър Бейли. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:15 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още