fallback

Tiffany очаква двуцифрен растеж в Китай въпреки слабата икономика

Продажбите на марката са повлияни положително от засилената ангажираност на Tiffany към най-големия потребителски пазар в света

14:55 | 19.12.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Tiffany & Co. очаква двуцифрен ръст в Китай през следващата година въпреки по-слабата икономика, тъй като потребителите ограничават покупките на луксозни стоки зад граница и харчат повече у дома.

Според главния изпълнителен директор на Tiffany Алесандро Болиоло компанията, която миналия месец се съгласи да бъде придобита от LVMH за 16 млрд. долара, ще наблюдава продължителна инерция през 2020 г. след високия двуцифрен растеж в континентален Китай през последните две години. Продажбите на марката са повлияни положително от засилената ангажираност на Tiffany към най-големия потребителски пазар в света, както и от ходовете на Китай да увеличи вътрешните разходи, каза още той.

„Всички усилия, които китайското правителство положи, за да увеличи местното потребление, като например намаляването на данъка върху продажбите, е стимул за китайските клиенти да купуват на местно ниво, вместо да летят до Япония, САЩ и Европа, за да направят покупките си“, поясни Болиоло в интервю за Bloomberg.

Сектори като туризъм и луксозни стоки, които разчитат до голяма степен на китайските разходи в чужбина, трябва да преосмислят своите стратегии, тъй като посетителите избягват засегнатите от протести градове като Хонконг и Париж. Луксозните компании от своя страна агресивно разширяват присъствието си в континентален Китай, за да ухажват потребителите там, които представляват една трета от глобалното търсене.

Kering SA планира да отвори 14 нови търговски обекта в шест китайски града за своите марки Gucci и Bottega Veneta. Луксозни брандове, които принадлежат на новия собственик на Tiffany, LVMH, също планират да се разрастнат в още китайски градове.

Tiffany има намерение да добави „много малко“ магазини в Китай през новата година, каза Болиоло. Вместо това стратегията на компанията е да разшири съществуващите си магазини. Изпълнителният директор беше в Китай за откриването на реновирания водещ магазин на Tiffany в Шанхай, който почти се удвои по размер и се превърна в най-голямата локация на Tiffany в Азия.

Американският търговец на луксозни стоки също така разчита на стартирането на своя уебсайт в Китай, който ще му помогне да достигне до клиенти в по-слабо развитите градове, където в момента няма магазини.

Болиоло заяви, че Tiffany е наблюдавала двуцифрен спад в продажбите в Хонконг заради протестните демонстрации. Но компанията няма да променя стратегията си там. Главният изпълнителен директор на Tiffany сподели още, че наистина е „уверен в Хонконг, в бъдещата му роля в луксозния свят".

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:56 | 14.09.22 г.
fallback