Tiffany & Co. очаква двуцифрен ръст в Китай през следващата година въпреки по-слабата икономика, тъй като потребителите ограничават покупките на луксозни стоки зад граница и харчат повече у дома.
Според главния изпълнителен директор на Tiffany Алесандро Болиоло компанията, която миналия месец се съгласи да бъде придобита от LVMH за 16 млрд. долара, ще наблюдава продължителна инерция през 2020 г. след високия двуцифрен растеж в континентален Китай през последните две години. Продажбите на марката са повлияни положително от засилената ангажираност на Tiffany към най-големия потребителски пазар в света, както и от ходовете на Китай да увеличи вътрешните разходи, каза още той.
„Всички усилия, които китайското правителство положи, за да увеличи местното потребление, като например намаляването на данъка върху продажбите, е стимул за китайските клиенти да купуват на местно ниво, вместо да летят до Япония, САЩ и Европа, за да направят покупките си“, поясни Болиоло в интервю за Bloomberg.
Сектори като туризъм и луксозни стоки, които разчитат до голяма степен на китайските разходи в чужбина, трябва да преосмислят своите стратегии, тъй като посетителите избягват засегнатите от протести градове като Хонконг и Париж. Луксозните компании от своя страна агресивно разширяват присъствието си в континентален Китай, за да ухажват потребителите там, които представляват една трета от глобалното търсене.
Kering SA планира да отвори 14 нови търговски обекта в шест китайски града за своите марки Gucci и Bottega Veneta. Луксозни брандове, които принадлежат на новия собственик на Tiffany, LVMH, също планират да се разрастнат в още китайски градове.
Tiffany има намерение да добави „много малко“ магазини в Китай през новата година, каза Болиоло. Вместо това стратегията на компанията е да разшири съществуващите си магазини. Изпълнителният директор беше в Китай за откриването на реновирания водещ магазин на Tiffany в Шанхай, който почти се удвои по размер и се превърна в най-голямата локация на Tiffany в Азия.
Американският търговец на луксозни стоки също така разчита на стартирането на своя уебсайт в Китай, който ще му помогне да достигне до клиенти в по-слабо развитите градове, където в момента няма магазини.
Болиоло заяви, че Tiffany е наблюдавала двуцифрен спад в продажбите в Хонконг заради протестните демонстрации. Но компанията няма да променя стратегията си там. Главният изпълнителен директор на Tiffany сподели още, че наистина е „уверен в Хонконг, в бъдещата му роля в луксозния свят".


Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Защо Швеция предлага безплатен престой в тиха горска хижа?
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара