fallback

Приходите на Hermes се върнаха до нивата отпреди пандемията

Апетитът за луксозни стоки се завърна

11:50 | 30.07.21 г.

Приходите на Hermes International са се увеличили повече от два пъти, връщайки се до нивата отпреди пандемията, след като производителят на чантите Birkin продължи да привлича купувачите на рокли и други модни стоки, пише Bloomberg.

Приходите са нараснали през второто тримесечие със 127% при постоянни валути, надминавайки средната прогноза на анализаторите. Показателят е с 33% по-висок спрямо същия период на 2019 г., заяви Hermes.  

Приходите са се върнали до нивата от 2019 г. навсякъде, освен във Франция, където резултатите до голяма степен зависят от туристите. Силното представяне следва това на собственика на Louis Vuitton – LVMH, който по-рано тази седмица отчете 40% повишение спрямо 2019 г. на приходите на звеното си за модни и кожени продукти за същия период. Купувачите по света се насочват към луксозни стоки, бижута и мода, след като натрупаха спестявания по време на миналогодишните строги ограничения заради пандемията.

Hermes вероятно е най-ексклузивната публично търгувана луксозна марка заради ограничената си продукция. Ограниченото предлагане на стоки – от копринени шалове до кожени чанти - обикновено помага марката да бъде възприемана като нещо изключително и ѝ носи ценова мощ. Миналата година обаче бизнесът ѝ беше под натиск, защото производствените ѝ звена във Франция трябваше да затворят за четири седмици през март и април.   

Тримесечните приходи на Hermes от подразделението ѝ за часовници са скочили със 151%, отчасти подкрепени от пускането на мъжкия часовник H08 през април. Той има спортен дизайн и се предлага за 5700 долара.

Оперативната печалба е нараснала повече от три пъти до 1,72 млрд. евро спрямо 1,45 млрд. евро прогноза на анализаторите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:05 | 13.09.22 г.
fallback