Япония и САЩ са на път да се превърнат в още по-популярни дестинации за китайските туристи през 2015 г., докато Хонконг и Малайзия ще загубят позиции, сочи ново проучване, цитирано от Wall Street Journal.
В момента китайците са по-заинтересовани от това да проучват нови начини на живот и дестинации. Те са все по-малко заинтригувани от идеята за пазаруване, показват резултатите от проучването. Промените в правилата за издаване на визи и самолетните катастрофи в Югоизточна Азия също играят роля за преориентирането на китайците и новите тенденции в пътуването, разкрива изследването.
В рамките му са анкетирани общо 4300 души. Проучването, което е дело на Travelzoo Asia Pacific, включва въпроси към китайските туристи, свързани с петте най-предпочитани от тях дестинации от списък с 44 такива.
Япония е най-предпочитаната дестинация за почивка, разкриват резултатите. 39,6% от респондентите са посочили, че това е една от най-добрите възможности за пътуване през 2015 г. За сравнение година по-рано проучването показа, че 29,2% от запитаните искат да отидат в Япония.
Докато йената продължава да отслабва, китайците не само ходят в Япония да пазаруват, но купуват и имоти там, твърди Вивиан Хонг, президент на Travelzoo за Китай.
Япония се възползва от цялото това търсене. Някои китайски туристи я избягваха през предишните години заради голямото политическо напрежение. По-добрата визова политика, която беше въведена през 2014 г., помогна за засилване на интереса към страната. Освен това Токио е само на три часа път със самолет от Шанхай и Пекин.
Промените във визовите политики направиха и САЩ особено привлекателна дестинация за китайците. Процентът на респондентите, избрали Америка за топ дестинация нарасна до 31,4%, според проучването, от 28,9% през 2014 г.
Китайците са най-голямата група туристи, която пътува в чужбина. Миналата година общият брой пътешествия, които те са предприели извън континенталната част на Китай, надхвърли 100 млн. и то в края на ноември, сочат данни на Китайското туристическо бюро.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
преди 10 години Е, явно е тенденция щом в моловете по уест коуст има специални инструкции как да се държат с китайските клиенти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Ъъъ простете 4300 души какъв процент от населението на Китай е, че не го хваща калкулатора :DТа това чак е новина та чак тенденция та чак в Инвестор :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар