От 2015 г. германският автомобилен производител Audi вероятно ще произвежда своите коли, предназначени за щатския пазар, в собствен завод в Мексико.
Официално решение за изграждане на новото съоръжение се очаква да бъде обявено след среща на борда на Volkswagen AG по-късно днес, пише Wall Street Journal, като се позовава на няколко души, запознати със ситуацията.
През 2015 г. според сведения от информатора от поточната линия може да излезе първият автомобил, и то от най-популярния в САЩ спортен модел Audi Q5 SUV. Говорител на Audi отказа да коментира информацията.
В САЩ Audi все още има нужда от наваксване, ето защо този пазар играе голяма роля в надпреварата за короната в луксозния сегмент. Затова и амбициозните цели на концерна от Инголщадт са високи - до 2018 г. в САЩ годишните продажби на колата с четирите кръгчета трябва да минат 200 000 единици, след около 117 500 продадени през миналата година.
Според материал на Spiegel в рамките на концерна VW се е дебатирало и разширяване на завода на Volkswagen в американския град Чатануга (Тенеси). С решението за собствен завод Audi има шанса да достигне самостоятелно по-близо до задграничните си клиенти.
И по отношение на рентабилността местното производство е важно, тъй като транспортът е скъп, а валутните колебания при износа за САЩ допълнително влияят на финансовите резултати. Себестойността на произвежданите в момента предимно в Германия автомобили се изчислява основно в евро, е продадените коли се плащат в щатски долари.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка