Европейските дилъри на Opel изискват от изпадналия в криза автомобилен концерн по-добър маркетинг. „Opel трябва да придобие цвят“, казва председателят на съюза на европейските дилъри на Opel - Euroda Яп Тимер в интервю за специализираното издание Automobilwoche.
Само по този начин загубеното доверие на клиентите може отново да бъде възстановено. Купувачите вече са били загрижени за правата по гаранциите и снабдяването с резервни части. „100% съм за това, Opel да стартира PR-офанзива и да постави ясни знаци за това, че марката има добро бъдеще пред себе си“, казва Тимер.
При това според Тимер Opel трябва да се позиционира по-ясно и да не се цели в премиум пазара. „Виждам нас по-скоро в конкуренция със Skoda, отколкото с марката Volkswagen“.
По думите му Opel има правилните продукти, но не и правилния маркетинг и позициониране. Тимер не се опасява, че клиентите ще реагират негативно на преместване на производството в чужбина.
„В много страни това не играе никаква роля. След закриването на завода в Антверпен продажбите на Opel в Белгия скочиха значително“, добавя той.


Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Манчестър Сити надви Съндърланд
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната