Продажбите на компактния кросовър Kia Niro стартираха на пазара в Южна Корея през март и само за 4 месеца бяха реализирани 8336 продажби, похвалиха се от пресотдела на производителя.
Така Niro се превърна в най-добре продавания хибриден модел в страната, като резултатът му превъзхожда със 150% този на най-близките му конкуренти. Средно на месец в Южна Корея са се продавали по 2787 екземпляра от модела, който ще се появи на пазарите в Европа през есента, а в САЩ – в края на годината.
Световната премиера на Kia Niro се състоя на автосалона в Чикаго през февруари. Компактният SUV се предлага единствено с хибриден агрегат, като в основата му е 1,6-литров бензинов мотор с мощност 105 к.с. Той работи в комбинация с 32-киловатов електрически двигател, комплект литиево-йонни батерии и 6-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. Общата мощност на хибрида е 141 к.с., а смесеният разход на гориво – 4,7 л/100 км.
Кросовърът е изграден на изцяло нова платформа, която е създадена специално за гамата екологични модели на Kia. На нея ще бъдат изградени и следващите хибриди на производителя. До 2 години трябва да се появи и напълно електрическа версия на Niro.
В списъка с оборудване на модела са включени система за мониторинг на т. нар. слепи зони, система за поддържане на лентата на движение и асистент за автономно спиране. Има още асистент, помагащ при излизане на заден ход, адаптивен круиз-контрол, система за съхранение на енергията и система, прогнозираща разхода на горивото.
Още снимки - в Automedia.bg


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате