Главният изпълнителен директор на Ford Джим Хакет обяви пред The Financial Times, че компанията е "извънредно недоволна" от представянето си в Европа и Китай и че не е планирала "такъв род резултати". Изказването отново подхрани спекулациите, че американската корпорация може да последва примера на конкурента General Motors и да се откаже от бизнеса си на Стария континент.
Концернът от Диърборн преди седмица намали прогнозната си печалба за годината, оправдавайки се с щети между 500 и 600 милиона долара от наложените от Тръмп мита върху стоманата и алуминия, още 200 милиона от възникналите впоследствие мита, засягащи китайския бизнес, и освен това с голям пожар при един от поддоставчиците.
Коригираната прогноза е за доходност на акция между 1,30 и 1,50 долара вместо първоначално заложените 1,45 до 1,70 долара.
Освен това Ford предупреди инвеститорите, че ще прибегне към основно преструктуриране на бизнеса си, което ще струва внушителните 11 милиарда долара в рамките на три години. Според компанията това преструктуриране включва "промяна на бизнес моделите чрез прехвърляне на капитал към възможностите с висока възвръщаемост", както и чрез преразглеждане на стратегическите партньорства.
Лаконичното и лишено от детайли съобщение бе посрещнато остро от Wall Street и мнозина анализатори директно попитаха дали Хакет ще остане на поста си до края на годината. През 2017 той замени Марк Фийлдс, освободен тъкмо защото плановете му за преструктруриране на гиганта разгневиха акционерите.
Компанията е твърдо решена или да съживи слабо представящите се направления, или да се отърве от тях, обяви финансовият директор на Ford Боб Шенкс. "Ние плуваме във водата с тежести на краката, и то доста големи", заяви Шенкс, цитиран от The Financial Times. "Искаме да се освободим от тях, така че истинската мощ на тази компания да си проличи".
Все още обаче няма дори намеци за кои точно "тежести" става дума и дали това включва европейския бизнес на Ford. Шенкс каза само, че "очевидно европейският ни бизнес изисква основно преобразяване и префокусиране, особено при текущите вече ефекти от Brexit. Това преобразяване вече започва".


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 7 години F.O.R.D.1. Found On Road Dead 2. Fixed Or Repaired Daily 3. Fucked On Race Dayhttps://***.urbandictionary.com/define.php?term=F.O.R.D. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Ами да продават на Луната ,тогава отговор Сигнализирай за неуместен коментар