Бившият водещ на Top Gear - Джереми Кларксън, направи класация на най-добрите и най-лошите автомобили за отминаващата 2019 г. В списъка на британеца попаднаха моделите от различни сегменти - от хечбекове до спортни коли, съобщава Automedia.bg.
Според британския журналист, няма най-добри класове, сегменти или типове автомобили. Във всяка категория човек може да намери своя идеален или неудачен модел. Затова и той посочва най-различни автомобили, като разкри какво му харесва и какво не у тях.
Кларксън е харесал Audi R8 V10 perfomance quattro, тъй като именно зад волана на това купе разбираш каква трябва да е истинската суперкола - шумна, бърза и неекологична. Всъдеходът Suzuki Jimny, както и досега, има лошо управление и спирачки, но усмивката не слиза от лицето ти през цялото време.
Най-добрите коли на 2019 г.
Карането на Renault Megane RS Trophy водещият сравни с возене на влакче на ужасите, докато Ferrari 488 Pista бе наречено "една от най-вълнуващите, най-красиви и носещи най-голямо удоволствие коли, които някога са правени". В тази група попада и Mercedes-AMG A35 4Matic, който предлага "лудо шофиране, редуващо тласъци и прелитащи край пътя звезди".
Колкото и странно да изглежда, в списъка с най-добрите коли на 2019 г. на Кларксън влиза и Peugeot Rifter GT Line. Френският миниван получава висока оценка заради лесната си управляемост, малкия радиус на завой и комфортното окачване. "Той премина през "лежащ полицай" и дори не разбра", коментира водещият.
Най-лошите коли на 2019 г.
Кларксън посочва и три автомобила, които са го разочаровали. Това са BMW X5 xDrive 30d M Sport (заради прекалено сложната и недоработена електроника), Audi TTS Roadster (прекалено шумна и тресящата се) и новата Toyota GR Supra (тя във никакъв случай не е по-добра от BMW Z4 или Toyota GT 86).


Времето във Варна на 6 декември 2025
Никулден е! Вижте какви са традиции за днес
Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Зеленски в действие: Андрий Ермак се прости и с още постове
Украински дрон удари сграда в Грозни, Кадиров обеща суров отговор
Меган Маркъл се свързала с баща си след ампутирането на крака му
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи