fallback

Половината от всички пратки от България през Amazon са автоаксесоари

Броят на изпращачите у нас се увеличава пропорционално на пратките, показват данни на транспортно-логистична компания

17:16 | 28.12.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Над седем пъти повече са превозените стоки на български компании до най-голямата платформа за електронна търговия в света – Amazon, през ноември в сравнение с януари 2020 година. Това отчитат от транспортно-логистичната компания Transpress, която е лицензирана да прави доставки до центровете на глобалния лидер. Броят на изпращачите у нас се е увеличил пропорционално на пратките, показват още данните.

През 2020 година най-голям е обемът на доставените от България автомобилни аксесоари, което представлява около половината от всички пратки. На второ място се нареждат мебелите, следвани от лични аксесоари и хранителни добавки. През глобалната платформа успешно се търгуват и трайни биохрани, сочи статистиката на Transpress.

„Нямаме претенция това да са изцяло представителни данни, но за нас тенденцията е категорична и положителна и я отчитаме в качеството си на един от основните лицензирани превозвачи, които имат право да правят доставки до центровете на глобалната платформа. Тя показва, че българският малък и среден бизнес се ориентира все по-бързо и адекватно в ерата на онлайн търговията и е готов да излезе на нови пазари”, коментира Веселин Стоянов, основател и управител на Transpress.

По думите му положителната тенденция е само едно от доказателствата, че онлайн търговията ще е основен фактор и за развитието на транспортния бранш през следващите години. „През 2020 година ние отчитаме над 20% ръст на куриерските пратки, което се дължи както на пазаруването в интернет, така и на преминаването на много хора към хоум офис”, обяснява Стоянов.

С около 30% повече са предоставените от Transpress складови услуги през 2020 година. Ръстът е свързан с динамичната среда по време на COVID-19 кризата и нуждите на бизнеса от рязко намаляване или увеличаване на ползваните пространства.

Въпреки COVID-19 кризата компанията регистрира и ръст при палетните пратки, като затвърждава позицията си на лидер в този пазарен сегмент у нас с над 70 000 доставки месечно.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:11 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още