Главният изпълнителен директор на Audi Маркус Дюсман не смята, че по-нататъшното държавно финансиране за автомобилните производители е подходящо. Коронаркризата разяжда печалбите в бранша, каза Дюсман пред Süddeutsche Zeitung. „Но почти всички компании - производители и доставчици - могат да оцелеят“, твърди мениджърът.
„Преди бях в снабдяването, затова все още познавам нормалния свят: ако няма фенове, ако не се продава бира, тогава всичко умира", коментира Дюсман общата икономическа обстановка. В търговията на дребно и особено в гастрономията и културната индустрия в момента нищо не се случва. „Това боли много. Това е трагично. Не е трагично, че ние имаме десет процента по-малък обем продажби".
Дюсман коментира и дебата за SUV. Широкоформатните спортни коли предизвикаха някои „опасения“ в Европа поради своя размер. Вярно е, че превозните средства се представиха по-добре при краштестовете и са търсени от клиентите. „Но те изглеждат несъвместими с тесните градове". Поради това Audi разработва нови концепции за превозни средства, които са по-малко обемисти, подчерта Дюсман. Самият той така или иначе предпочита други модели: „Нямам нужда от SUV, не карам такъв“.


Мощно земетресение между Аляска и Канада
Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
Нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
преди 4 години Ако някой иска да успее трябва да мисли и търси път извън кутията, което се създава от регулаторите. Като например Фед печата долари, а хората купуват биткойн с тях. Политиците тикат електрик колите на клиентите си насила с данъчни кредити и данъци върху производители които не произвеждат Ев-та, инвеститорите тряба да купуват производители на газови и метан уредби...:) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Има автомобилопроизводители, които без държавна помощ няма да са е сп500 и да отчитат минимална печалба отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Tesla only generates profits at present by selling tax credits, which are payments to Tesla by other auto manufacturers who make too few electric vehicles to satisfy regulators. Wood continued: So in this respect, as noted in an excellent article in The Wall Street Journal in August, the irony is that Tesla is worth more than most of the industry it relies on for the subsidies that are the only reason it has been able to report five consecutive quarters of profits. отговор Сигнализирай за неуместен коментар