Продължават летните ремонти в София. От днес в ремонт ще е и булевард "Арсеналски", като движението по него ще се осъществява в едната лента. Очаква се да се извърши преасфалтиране в участъка между бул. "Черни връх" и бул. "Петко Каравелов", движението ще бъде ограничено. Служителите на Столичната община ще започнат с ремонт на тротоарите в района.
В ранните часове на днешния ден пък пускат движението на кръстовището пред Софийския университет. Предстои обаче ремонт на бул. "Васил Левски" в участъка от СУ до паметника на Апостола, съобщава Bulgaria ON AIR.
Затваря се за движение на автомобили бул. "България" в участъка между булевардите "Иван Гешов" и "Гоце Делчев". Ще се ремонтира пътното платно в посока квартал "Бояна". Шофьоите могат да използват алтернативни маршрути. В участъка се възстановява движението на трамвайна линия № 7.
"Планираме до 3 седмици най-късно да се приключи с преасфалтирането на това платно", каза заместник-кметът по транспорта в София Евгени Крусев и посъветва шофьорите да изберат бул. "Черни връх" или бул. "Цар Борис III" като алтернативни маршрути.
Преасфалтирането на бул. "Васил Левски" трябва да е готово до първия учебен, посочи Крусев и се похвали, че преасфалтирането пред Ректората на СУ е продължило около 40 часа.
На бул. "Константин Величков" в момента се изграждат уширения на пътните платна, а ремонтът на бул. "Христофор Колумб" е удължен с няколко дни заради валежите. Очаква се движението да бъде пуснато през идния уикенд.
Всички основни ремонти трябва да приключат до 15 септември, когато се очаква и трафикът да се увеличи значително, подчерта Евгени Крусев.


Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица
преди 7 години Не съм инж. ама не е ли редно като се ремонтират улици, да се изкърти асфалтът до пръст, да се положи баластра(чакъл), заравни и тогава няколко слоя асфалт да се налеят!? А не просто да се подрежат няколко сантиметра от горния стар асфалт и да се налива нов върху старата основа. Едно време може и да са наливали на дебело по 30 см алфалт, ама са го правили директно върху калта. Знам ли...И другото...какво общо има ремонтът на улици със секцията Имоти-България, където се намира статията :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар