fallback

The Mall осъществява мащабно разширяване с инвестиция в нов етаж и 40 нови обекта

На 20 юни търговският център разкрива 40 нови обекта и представя изцяло обновен етаж на ниво -2, на площ от 15 000 кв.м.

12:02 | 18.06.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

The Mall, собственост на южноафриканското дружество Hyprop и PDI Investment Holdings, осъществяват мащабна инвестиция в размер на 24 млн. евро. На 20 юни търговският център разкрива 40 нови обекта и представя изцяло обновен етаж на ниво -2, на площ от 15 000 кв.м.

Управителят на The Mall Димитър Кехайов коментира, че промяната е в резултат от внимателно стратегическо планиране и анализ на нуждите и нагласите на пазара и потребителите в момента. Това включва изграждането и създаването на правилния микс от брандове, който оправдава очакванията на клиентите, създавайки екосистема, в която услуги, шопинг преживяване и забавления са взаимосвързани.

Като един от най-силните играчи при търговските центрове, The Mall притежава богата селекция от разнообразни наематели. Към настоящия момент заетата наемна площ в търговския център е 63 000 кв.м., а обектите, които могат да бъдат открити на територията му, са повече от 240 на брой.

Затова не е изненада, че на новото ниво -2 могат да бъдат видени както познати за българския пазар марки, така и брандове, които тепърва стъпват у нас. Те избират The Mall, за да се представят за първи път пред потребителите тук, което е доказателство за инвестиционния подем на компанията.

Стратегическото разширение на The Mall се осъществява не само на ниво привличане на нови брандове, но и в разрастване на вече познати обекти, които попадат и сред предпочитаните от потребителите за пазаруване. Такъв е случаят с Billa, която ще отвори врати на ниво -2 с площ от 2450 кв.м. и изцяло нова концепция, превръщайки този обект в най-големия на веригата до момента. Друг харесван бранд, който ще се представи на обновения етаж, е датската марка Jysk, на цели 1200 кв.м., а популярният магазин Хиполенд ще представи обновената си концепция с 25% повече пространство.

Търсейки възможност да даде на потребителите си разнообразие и качество, в The Mall ще могат да бъдат открити брандове като новите на пазара Pepco, популярните Mat Star, оптикa Joy Оptics, книжарницa Ciela, кафе-веригата Onda и още много, много други брандове.

Дългоочакваното откриване на ниво -2 ще протече в няколко последователни дни – от 20 до 23 юни. The Mall е подготвил специална програма, с която да зарадва клиентите си, включваща изпълнения от Brazz ViliDJ и Dance station.

На 22 юни в програмата ще се включи и Ути Бъчваров, който ще приготви огромни количества кайсиево сладко, а през целия период всеки може да опита шанса си на специалното колело на късмета, за да спечели невероятни отстъпки.

Цялата програма и всичко за предстоящото откриване можете да откриете тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:48 | 14.09.22 г.
fallback