The Mall, собственост на южноафриканското дружество Hyprop и PDI Investment Holdings, осъществяват мащабна инвестиция в размер на 24 млн. евро. На 20 юни търговският център разкрива 40 нови обекта и представя изцяло обновен етаж на ниво -2, на площ от 15 000 кв.м.
Управителят на The Mall Димитър Кехайов коментира, че промяната е в резултат от внимателно стратегическо планиране и анализ на нуждите и нагласите на пазара и потребителите в момента. Това включва изграждането и създаването на правилния микс от брандове, който оправдава очакванията на клиентите, създавайки екосистема, в която услуги, шопинг преживяване и забавления са взаимосвързани.
Като един от най-силните играчи при търговските центрове, The Mall притежава богата селекция от разнообразни наематели. Към настоящия момент заетата наемна площ в търговския център е 63 000 кв.м., а обектите, които могат да бъдат открити на територията му, са повече от 240 на брой.
Затова не е изненада, че на новото ниво -2 могат да бъдат видени както познати за българския пазар марки, така и брандове, които тепърва стъпват у нас. Те избират The Mall, за да се представят за първи път пред потребителите тук, което е доказателство за инвестиционния подем на компанията.
Стратегическото разширение на The Mall се осъществява не само на ниво привличане на нови брандове, но и в разрастване на вече познати обекти, които попадат и сред предпочитаните от потребителите за пазаруване. Такъв е случаят с Billa, която ще отвори врати на ниво -2 с площ от 2450 кв.м. и изцяло нова концепция, превръщайки този обект в най-големия на веригата до момента. Друг харесван бранд, който ще се представи на обновения етаж, е датската марка Jysk, на цели 1200 кв.м., а популярният магазин Хиполенд ще представи обновената си концепция с 25% повече пространство.
Търсейки възможност да даде на потребителите си разнообразие и качество, в The Mall ще могат да бъдат открити брандове като новите на пазара Pepco, популярните Mat Star, оптикa Joy Оptics, книжарницa Ciela, кафе-веригата Onda и още много, много други брандове.
Дългоочакваното откриване на ниво -2 ще протече в няколко последователни дни – от 20 до 23 юни. The Mall е подготвил специална програма, с която да зарадва клиентите си, включваща изпълнения от Brazz ViliDJ и Dance station.
На 22 юни в програмата ще се включи и Ути Бъчваров, който ще приготви огромни количества кайсиево сладко, а през целия период всеки може да опита шанса си на специалното колело на късмета, за да спечели невероятни отстъпки.
Цялата програма и всичко за предстоящото откриване можете да откриете тук.


Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Тръгна петиция против отдаването на кортовете в "Чайка" на частни клубове
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ
Рецептата Dnes: Пълнена скумрия с орехи за Никулден
Ген. Атанасов: Ако този вот на недоверие не мине, ще се усилят протестите
Мирослав Великов победи в "Игри на волята", грабна чек за 100 000 лв.