fallback

Кои са най-използваните платформи за реклама на недвижими имоти?

Пазарите в Европа се развиват с добри темпове, но има леко намаление в сравнение с 2017 г., посочи Франсоа Ганьон, президент на компания за недвижими имоти

17:23 | 03.07.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Наблюдава се световна тенденция за използване на социалните медии за предлагане и продажба на недвижими имоти. Основната причина за това е промяната на разбирането за социалните медии и резултатът е именно все повече публикувани обяви за недвижими имоти там,  каза Франсоа Ганьон, президент на компанията за недвижими имоти ЕРА Европа, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

“Използването на Instagram е по-скоро за по-луксозни имоти и повече от институции, посочи Ганьон. 

Според него Facebook е най-използваната платформа, но и You Tube също е доста предпочитан, благодарение на възможността за споделяне на видеа.

"LinkedIn се използва предимно за връзка между професионалисти в бранша, лидерите и по-висшестоящите служители в сектора пък предпочитат да използват Twitter”, коментира експертът

Според него пазарите в Европа се развиват с добри темпове, но има леко намаление в сравнение с 2017 г.

“Има подобрение на пазарите на имоти в Европа, наблюдават се повече сключени сделки. Има намаление и на лихвените проценти при закупуване на имот, което също е добър знак”, коментира Ганьон.

Прогнозите му са, че може да се очаква леко увеличение в рамките на половин процент, което обаче няма да се отрази на пазара, но ще го усетят купувачи с по-малки възможности. 

Вижте повече във видеото.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:37 | 10.09.22 г.
fallback