IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter се надява на големи продажби в Бразилия

Световното първенство по футбол и Олимпиадата може да донесат рекордни приходи за социалната мрежа

13:39 | 13.05.13 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Стадионът Mane Garrincha в Бразилия - една от арените на Мондиала. Снимка: Ройтерс</p>

Стадионът Mane Garrincha в Бразилия - една от арените на Мондиала. Снимка: Ройтерс

"Някои от нашите най-стратегически сделки, които сме подписали с търговците, става дума за глобални сделки, които сме подписали през годините, включват работа, която трябва да се извърши тук, в Бразилия, по време на Световното първенство и Олимпиадата", каза той.

Twitter е една от последните интернет компании в САЩ, които идват в Бразилия - развиващ се пазар, който прегърна социалните медии с почти религиозна ревност.

Само преди шест месеца компанията нае бивш изпълнителен директор на Yahoo! да ръководи текущата дейност в страната в очевидно безлична, полупразна офис сграда под наем, която Twitter заема във финансовия район на Сао Пауло.

Но нещата се промениха, откакто конкурентът Facebook пристигна тук преди няколко години. Някогашния як икономически растеж на Бразилия се забави до само 0,9% през 2012 г., а галопиращата инфлация започна да подкопава доверието на потребителите, като затъмни част от ентусиазма за потенциала на интернет икономиката в страната.

А сега Бейн заявява, че отварянето на офис в Бразилия е било „детска игра“. Дори преди да стъпи официално тук, страната е била третият по важност пазар за компанията след САЩ и Япония с около 40 млн. абонати.

"Цялостният ефект има потенциала да бъде огромен", каза той на въпрос за очакваните приходи за Twitter от Мондиала и Олимпийските игри, без да дава конкретни прогнози.

Интернет проникването е само 44% - наполовина на това в Съединените щати. Това, в комбинация с растящите продажби на смартфони и процъфтяващата средна класа, ще направят Бразилия атрактивен пазар в дългосрочен план за компании като Twitter и Facebook.

Според Бейн, потребителите в Бразилия реагират по-добре от другите на рекламите под формата на "промотирани туитове", с ангажимент два или три пъти по-висок от средния за света.

"Светлината на прожекторите в света ще се премести към Бразилия по един много драматичен начин и инвестициите със сигурност ще последват тази светлина".

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:16 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още