В опитите си да пусне видео реклама в своите платформи Facebook имаше редица неуспехи. Това изглежда вече е преодоляно - по-късно тази седмица социалната мрежа вече започне с продажбата на рекламни видеа.
Платформата ще представи по-детайлно плановете си във вторник, а видеорекламите ще започнат да се показват в потока на съобщение на потребителите от четвъртък в интернет, както и в мобилното приложение за смартфони, твърдят хора, запознати с въпроса и цитирани от Wall Street Journal.
С рекламите, които ще се появяват автоматично в новинарските потоци на потребителите, Facebook все още ще може да осигурява съвсем малка част от общия обем на бюджета от 66,4 милиарда долара, който рекламодателите се очаква да похарчат през тази година за телевизионна реклама.
Една от първите реклами, които ще се появяват, е кратък и специално изработен за Facebook трийзър за новия филм на Lionsgate "Определяне". Засега не е ясно колко още компании ще покажат видеа в страниците си. Рекламата ще започне да се проиграва автоматично в новинарските емисии, независимо от това дали потребителите кликват върху нея или не, твърди запознат с темата източник.
Засега няма яснота за дължината на видео рекламите на първо време. През август Wall Street Journal съобщи, че Facebook иска да предложи видеа онлайн и на смартфоните с 15 секундна продължителност. Много рекламодатели се надяваха, че Facebook ще започне с продажбите на тези реклами през лятото или най-късно в предколедния сезон. Те реагираха с разочарование на многократните закъснения. Facebook обаче отлагаше началото отново и отново, тъй като социалната мрежа се страхуваше, че рекламите с подвижна картина може да подразнят потребителите.
Основателят и главен изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг лично се е погрижил за видео рекламите и е отложил тяхното въвеждане, защото първоначално поради технически проблеми са се зареждали твърде бавно. През миналата седмица Facebook започна тестове на технологията и някои потребители вече са виждали автоматично работещи видеоклипове.
Все още не е ясно и колко пари ще изисква социалната мрежа за видео рекламите си. Очаква се обаче те да са скъпи. През август редица мениджъри са заявили пред Wall Street Journal, че Facebook планира да събира по 2 млн. долара на ден за достъп на реклама до всички възрастни потребители на възраст между 18 и 54 години.
„Очакваме, че подвижната видео реклама ще е скъпа“, заяви Дан Слейгън, старши вицепрезидент за маркетинг в Nanigans, компания за дигитален маркетинг. „Но рекламните клиенти трябва да са готови да си платят за нея“.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?