Twitter стартира смел телевизионен експеримент, който, ако се окаже успешен, може да промени медийното потребление през втори екран, пише Mashable.
Хората вече не гледат телевизия по начина, по който го правеха преди, или поне не гледат на живо. Скорошно проучване на Nielsen показва, че поне 15% от телевизионните зрители се наслаждават на телевизията повече, „когато е включена и социална мрежа“. И когато гледат телевизия, използват социалните мрежи, за да откликват на съдържанието, да реагират и обсъждат.
В Twitter за целта се използват хаштагове. Други потребители предпочитат да разглеждат профили, за да проследяват дейността и да четат туитове. Инструменти като TweetDeck и Hootsuite пък поставят всички свързани туитове в една колона.
Традиционната основна страница на Twitter винаги е била по-малко използвана в моментите, в които се влиза в социалната мрежа през втори екран. Но телевизионните стени на Twitter могат да променят всичко това, или поне да доведат до промяна при ползването на мобилни устройства. Все още няма никакви индикации, че компанията планира да пусне същата услуга и за персонални компютри.
Достъп до новия експеримент имат само малцина. Концепцията е много проста. Twitter вижда, че използвате хаштаг, свързан с телевизионно шоу, име на герой и дори ключова фраза. В този експеримент са включени „American Idol”, “Big Bang Theory, “@Midnight” и „The Blacklist”. Когато социалната мрежа засече подобно съдържание, пред потребителя се появява изскачащо поле и го кани да опита новата услуга, т.нар. „Twitter TV Timelines”. Ако приеме, потребителят ще види много необичаен интерфейс за Twitter.
Интерфейсът е разделен на три колони – Акценти, Медия и Всичко. Целта на това е да помогне за по-лесно четене не само на коментарите, но и за следене на акцентите и ключови моменти, включващи снимки и клипове например.
Основното предимство на този дизайн е, че помага на потребителите да навлязат по-дълбоко в разговорите за дадено шоу и абсолютно да игнорират всяко друго съдържание в социалната мрежа, тъй като то няма да е видимо за тях по това време.
Според източници на Mashable в новата услуга все още няма реклами. От своя страна компанията не коментира публично експеримента си, но търсенето на решения за втори екран представляват стратегически ход от нейна страна.


Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ
Рецептата Dnes: Пълнена скумрия с орехи за Никулден