Facebook тества множество тематични списъци с новини в своето мобилнo приложение на мястото на основния списък. Това е следващата стъпка в процеса, започнат от компанията през октомври, когато тя започна да позволява на някои потребители да виждат специализирани потоци от новини, пише The Verge.
Новият мобилен дизайн заимства много от начина, по който работи мобилното приложение на Facebook - Paper. Софтуерът автоматично сортира публикациите на хора и страници, които потребителят следва, подреждайки ги в различни секции. Въпреки че сегашният списък с новини ще остане, ще има допълнителни в раздели като “Стил”, “Пътуване” и “Акценти”.
“Хората ни казаха, че харесват новите опции да виждат и обсъждат повече истории във Facebook, свързани с определена тема, от която те се интересуват”, коментира говорителят на компанията. “Ето защо тестваме списъци с новини, в които потребителите могат да виждат различни публикации от хора и страници, базирани на тематични области”.
В допълнение към това Facebook тества и разгръщането на функцията Marketplace, по която работи от няколко месеца. Известна просто като “Пазаруване”, тази услуга се тества от октомври тази година, като до известна степен беше скрита в основното приложение. Сега според The Verge тя започва да излиза на много по-видно място.
При нови тестове иконата на Marketplace заменя тази на Facebook Messenger в долната част на приложението за iOS, а иконата на чат приложението е качена в горния край, в непосредствена близост до лентата за търсене. По този начин тя прилича на приложението за Android.
Избирането на новата иконка отвежда потребителя до страница за пазаруване, на която той може да разглежда и купува продукти, продавани от различни страници, харесани от него. Facebook е потвърдила пред The Verge промените в дизайна, добавяйки, че само малък процент от хората в САЩ в момента имат достъп до него. Освен това компанията разкри, че услугата все още е далече от момента на официалното си пускане по целия свят.
По думите на говорителя на Facebook тестовете ще продължат, така че услугата да бъде развита и да се превърне в нещо, което е полезно за хората и ефективно за бизнеса.
“Все още сме в начален стадий на тестването и ще продължим да подобряваме преживяването, докато научаваме повече за това кое работи най-добре”, допълва той.
Разделът Marketplace освен това включва “групи за продажби”, към които потребителят се е присъединил. Освен това той може да използва полето за търсене в горната част, за да намира стоки, които се продават, като търсенето става във всички групи и страници.


Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края