Главният изпълнителен директор на най-голямата в света социална мрежа Facebook Марк Зукърбърг отрече спекулациите, че се стреми към политическа кариера. По думите му обиколките му из САЩ не са политическа кампания или реклама, пише Vanity Fair.
Основа за поредните спекулации е поредното предизвикателство, което Зукърбърг си постави за тази година – да среща обикновени американци във всеки един щат. Използвайки екип от професионалисти, за да обхване местата и да направи уговорки за посещения, както и професионален екип от фотографи и видеооператори, за да документират всяка стъпка, Марк посети нов център за данни във Форт Уърт, Тексас, облечен с предпазни очила и жилетка, покатери се по Апалачианската пътека в Мейн, хапна извара и сирене и храни малко теле във ферма в Уисконсин, както и вечеря със семейство в дома им в Охайо.
Всичко това представлява огромно начинание, с което Зукърбърг се приближава до хореографията и дисциплината, както и посланията на една зряла политическа кампания.
Сега 33-годишният милиардер се опитва да спре тези слухове.
„Някои от вас попитаха дали това предизвикателство означава, че ще се кандидатирам за публична длъжност. Няма!", пише Зукърбърг в публикация от 1 300 думи, която подробно описва неотдавнашното му посещение при възстановяването на зависими от хероин американци в Охайо, както и среща с деца в център за младежко правосъдие в Индиана и в Детройт. „Направих го, за да получим по-широка перспектива, за да сме сигурни, че най-добре служим на общността от почти 2 милиарда души във Facebook и вършим най-доброто възможно нещо за насърчаване на равните възможности при инициативата Chan Zuckerberg”, допълва той.
Междувременно Facebook разкри серия от нововъведения, които възнамерява да внесе в новинарския поток, за да се отърве от заглавията примамки. Така например компанията планира да се бори с всяка публикация, анализирайки я по два параметъра: да скрива заглавието на информацията и преувеличена ли е нейната значимост.
„Хората ни казват, че не обичат подвеждащи, сензационни и спамерски истории“, поясняват служителите на Facebook Арун Бабо, Ани Лиу и Джордан Джан. „Това се отнася и за заглавията примамки, които са създадени, за да привлекат вниманието и искат да накарат посетителите да кликват върху линковете. В опитите си да подкрепим информираността на общността, винаги се опитваме да определим при какви истории могат да се появяват заглавия-примамки, за да можем да ги показваме по-рядко“, допълват те.
Компанията ще се бори със заглавията на различни езици, а не само на английската версия на сайта. Според Facebook системата за търсене на примамки е усъвършенствана, като специален екип поотделно разглежда факторите, които показват, че публикацията по един или друг начин въвежда потребителя в заблуждение.
След този процес на автоматизация системата ще търси най-често използваните фрази, отговарящи на определени критерии. Според Facebook на страниците с публикации примамки с невъоръжено око ще стане забележим спадът в активността на потребителите.
Това нововъведение е поредният опит на компанията да изчисти социалната мрежа. Facebook се бори с публичните кампании за разпространение на дезинформация и пропаганда и некачествените страници.


Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Затварят основни улици заради мача Спартак - Левски днес във Варна
Хороскоп за 8 декември 2025
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат
Облачно, но без валежи в планините: подходящи условия за зимен туризъм
Александър Джартов: Бедствено положение е обявено за Ардино