fallback

Meta: AI инструментите носят 32% ръст на възвръщаемостта от рекламните кампании

Технологията помага и за намаляване цената на придобиване на нови клиенти

22:47 | 18.01.24 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Рекламите, показвани в приложенията на Meta Platforms, отбелязват ръст на възвръщаемостта на разходите със средно 32% с помощта на изкуствен интелект (AI), твърди ръководителят на глобалната бизнес група на гиганта Никола Менделсон, цитирана от Bloomberg.

Рекламите, използващи AI, също така са намалили цената на придобиване на нов клиент с около 17 на сто, посочва Менделсон в интервю за Bloomberg Television, дадено по време на Световния икономически форум в Давос.

Инструментите с изкуствен интелект също така опростяват процеса на създаване на кампании. В миналото на рекламодателите им трябваха между 15 и 30 стъпки, за да настроят дадена кампания, докато „сега можете да го направите с един бутон“, допълва тя.

Миналата година Meta пусна нови инструменти с генеративен изкуствен интелект, насочени към рекламодатели. Инструментите позволяват на компаниите да създават изображения и текст по-бързо, както и да прогнозират ефективността на рекламите.

Всичко това е част от по-мащабните усилия за подобряване на ефективността и за компенсиране загубата на възможностите за таргетиране на потребителите, след като Apple направи промени в политиките си за поверителността.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:47 | 18.01.24 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още