„Докато разговарям със семейството или приятелите си, ако те ми кажат нещо и трябва да го потърся, няма да отида в Google“, каза Тиягараджан от Ченай, Индия. „Просто ще пусна телефона си на високоговорител и веднага ще търся в Meta AI.“
Тиягараджан обаче твърди, че използва Meta AI само когато е на телефона си. Ако той е на компютъра си, ChatGPT на OpenAI е предпочитаният от него AI чатбот.
Не всеки е фен на обединяването на Meta AI с функциите за търсене в WhatsApp.
Явхар Сирцар, 72-годишен пенсиониран държавен служител в Колката, Индия, смята функцията за търсене Meta AI в WhatsApp за „доста неприятна“. Причината е, че всеки път, когато потребител направи пауза, докато въвежда име в полето за търсене, технологията Meta AI бързо „взема каквото е въведено“ и генерира това, което той описва като ненужни предложения за търсене.
Що се отнася до популярността на Meta AI в Индия, Сиркар смята, че функцията се използва най-вече от компании, хора в технологиите и други професионалисти, които „се пристрастяват към AI“, докато индийското правителство продължава да прави инвестиции в регионална изчислителна инфраструктура.
„Професионалистите и компаниите започнаха да използват AI, но обикновеният потребител няма нужда, поне не и на платформите на Meta“, пише Сиркар в имейл.
AI стратегията на Meta за рекламодатели
Рекламата все още е ключова за приходите. През декември Meta заяви, че над 1 млн. екламодатели са използвали инструментите ѝ с генеративен изкуствен интелект, за да създадат над 15 млн. реклами в рамките на един месец.
„Прогнозираме, че фирмите, използващи генерирането на изображения, виждат 7% увеличение на конверсиите“, посочи Meta по това време.
Въпреки че хората могат да свързват генеративния изкуствен интелект с визуално привлекателните и понякога сюрреалистични изображения, получени от популярни услуги като Dall-E и Midjourney, по-вероятно е средният малък бизнес рекламодател да използва генеративните инструменти на Meta за по-деликатни задачи, посочва Стейси Рийд, консултант по реклами във Facebook.
Това включва използването на AI за създаване на множество версии на ключовото изречение на рекламата, за автоматично преоразмеряване на рекламите, така че да са подходящи за приложенията на Instagram и Facebook, и препозиониране на изображения в рекламите, така че промоциите да се представят по-добре, казва Рийд.
Рийд твърди, че множеството малки рекламодатели, с които тя работи, не свързват новите функции с AI. Те „мислят, че Meta просто подобрява начина, по който създавате реклами“, допълва тя.
Селина Гереро, независим консултант по корпоративни продажби и обучения, казва, че използва инструментите с генеративен изкуствен интелект на Meta, за да помогне при писането на текст за своите реклами, но твърди, че рекламният интерфейс на Meta е объркващ и постоянно се променя.
Гереро посочва, че преди рекламна кампания във Facebook, планирана за януари, тя обсъжда как да използва AI инструментите на Meta за по-сериозни задачи, като промяна на цялото рекламно текстово послание на нейната реклама.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната
преди 10 месеца Умно решение - собствена инфраструктура, цоцащите дивиден не обичат такива неща ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар