fallback

Най-добрите дигитални реклами у нас бяха отличени вчера на IAB MIXX AWARDS 2018

Фокусът на събитието падна върху общата отличителна черта за всички класирани кампании – тази на дигитално смелите

16:58 | 23.11.18 г.
Автор - снимка
Създател

Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на четвъртото поредно издание на IAB MIXX Awards. Събитието се проведе под мотото „Digitally Bold? Easy to recognize.”, като фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани кампании – тази на дигитално смелите. Победителите могат да се включат в надпреварата за световните MIXX Awards.

Във всички 11 категории журито излъчи по трима финалисти, а ето и кои са те:

LEAD GENERATION

1-во място: Ресторант "Вкъщи", рекламодател SEB Group, агенция guts&brainsDDB

2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

3-то място: Jacobs Кафене Мечта, рекламодател Jacobs Douwe Egberts България ЕООД, агенция All Channels Communication

ENGAGEMENT

1-во място: Pocket Science, рекламодател VISA, агенция NEXT-DC

2-ро място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

3-то място: От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

CAMPAIGN EFFECTIVENESS

1-во място: ИКЕА Летни моменти, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

2-ро място: От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

3-то място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

BRAND AWARENESS

1-во място: Недоизказани думи, рекламодател Avon България, агенция guts&brainsDDB

2-ро място: Decathlon – Пътят към Малта, рекламодател Decathlon България ЕООД, агенция All Channels Communications Group

3-то място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

EFFECTIVE USE OF DATA

1-во място: More is More, рекламодател NFINITI Bulgaria, агенция proof.

2-ро място: Термопомпи , рекламодател Viessmann, агенция Xplora

3-то място: С теб към неповторимото, рекламодател UNIQA България, агенция proof.

BRANDED CONTENT

1-во място: BRNO #различно, рекламодател  Загорка АД / Starobrno, агенция All Channels Communications Group

2-ро място: Стани OCEAN chef с Божана, рекламодател Алта България, агенция Interactive Share

3-то място: Urban Fest, рекламодател Serdica Center, агенция guts&brainsDDB

VIDEO

1-во място: Canon: Endless Toys 360° Videos, рекламодател Canon Central & Eastern Europe, агенция NEXT-DC

2-ро място: „Безстрашните пичове“, рекламодател Перно Рикар България, Jameson, агенция All Channels Communications Group

3-то място: Недоизказани думи , рекламодател Avon България, агенция guts&brainsDDB

BRAVE

1-во място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

3-то място: Heineken: The Signal, рекламодател Heineken Bulgaria, агенция NEXT-DC

MOBILE AND APPS

1-во място: Когато е време за сладолед, Bandi те намира , рекламодател Сладоледи Изида, агенция GraffitiBBDO / Media Direction OMD в партньорство с Etarget Bulgaria

2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

3-то място: Telenor MyKi, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

LANDING PAGES

1-во място: Decathlon – Пътят към Малта – лендингът, рекламодател Decathlon България ЕООД, агенция All Channels Communications Group

2-ро място: toplidumi.bg, рекламодател EVN Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

3-то място: Tesy Air Index , рекламодател Теси ООД , агенция Ноубъл Графикс ООД

SOCIAL

1-во място: PÜTINÜMBRELLA, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

2-ро място: Крадецът на ябълки - годината на крадеца, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communications Group

3-то място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:28 | 10.09.22 г.
fallback