Глобалните разходи за онлайн реклама през 2014 г. ще нараснат според прогнозата на ZenithOptimedia с 16 на сто до 121 млрд. долара.
От тях 55,7 млрд. долара се отнасят за търсачките, а 51,8 милиарда долара се падат на банерна реклама.
Инвестициите в мобилната реклама ще растат според анализаторите в периода между 2013 и 2016 г. с ръст от 50 процента. До 2016 г. ZenithOptimedia прогнозира обемът на рекламите за смартфони и таблети да достигне 45 млрд. долара. По този начин мобилната среда ще се превърне в четвъртата най-важна рекламна среда.
През 2013 г. компаниите почти са утроили размера на сумите, които са изразходвали за мобилна реклама. През 2012 г. те похарчиха 1,2 млрд. долара, докато през миналите 12 месеца тази сума достигна 3 млрд. долара, според LinkedIn Marketing Solutions.


През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Дългата история на Русия в нарушаването на споразумения
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
НА ЖИВО: Теглят жребия за Мондиал 2026
Каква е тайната на дълголетието на Дик Ван Дайк?
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил