Докато присъствието ни онлайн се увеличава, същото ще важи и за рекламното пространство. Агенциите използват мобилните и традиционните реклами, за да привлекат потребителското внимание върху различни онлайн платформи.
През 2013 г. компаниите почти са утроили размера на сумите, които са изразходвали за мобилна реклама. През 2012 г. те похарчиха 1,2 млрд. долара, докато през миналите 12 месеца тази сума достигна 3 млрд. долара, според LinkedIn Marketing Solutions.
Приблизително 65 на сто от рекламистите и маркетолозите твърдят, че през тази година планират да инвестират 4,3 млрд. долара в реклама, която е част от съдържанието на уебсайтовете.
Социалният и мобилният маркетинг вървят ръка за ръка, а свидетелство за това е, че поне 17% от времето, което хората прекарват в използване на мобилни устройства, е предназначено именно за социалните мрежи, съобщава Mashable.
Ето защо не е никаква изненада, че анализаторите прогнозират, че мобилната реклама и тази в социалните мрежи ще се увеличи съответно с 64% и 47% през 2014 г.
Очаква се маркетолозите да похарчат почти 47,6 млрд. долара за онлайн реклами през тази година.


Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Икономист: Младото поколение не иска да бъде управлявано
Кой би могъл да замести Николас Мадуро?
Назрява ли бунтът: Винената индустрия във Франция е пред колапс
Мондиал 2026: Мексико и ЮАР откриват шампионата