fallback

Ilyan.com преминава в ръцете на мултинационален инвестиционен фонд

Българската рекламна агенция става собственост на Opera Group за неназована сума

10:39 | 10.09.15 г. 1
Автор - снимка
Създател

От 1 септември 2015 г. Ilyan.com, една от водещите дигитални агенции в България, е част от групата компании, собственост на Opera Group. Мултинационалният инвестиционен фонд е фокусиран главно върху дружества в TMT сектора (технологии, медии и телекоми).

Фондът инвестира капитали, know-how, международна мрежа и квалифициран човешки ресурс, с които подпомага развитието на прогресивни идеи и бизнеси, за да се прeвърнат те в лидери на пазара. 

„След промяната на собствеността лидерите на екипи в отделните страни и служителите на компанията ще запазят своите позиции”, коментира Илиян Ковачев, основател и криейтив директор на Ilyan.com. „Целта е да доразвием силните страни на агенцията, като добавим пакет от иновативни услуги в едно с по-висок стандарт на обслужване. Очакваме след сделката пред нас да се открият и възможности за навлизане в нови пазари”, допълва Илиян, цитиран в съобщение на компанията.

Новото звено, предоставящо услуги по performance marketing, се управлява от Каролина Софрониева, която преди да се присъедини към екипа на агенцията, лично е отговаряла за планирането, стратегията и реализацията на performance кампаниите на OLX.bg и eМag.bg за над 4,5 млн. долара. Тя е с над 7 години опит в онлайн кампаниите, като през последните 5 години е била част от Naspers Group. От 2011 г. е Google certified individual.

„Пазарът се променя и днес е напълно възможно всеки търговец, без значение от мащаба на своя бизнес, да определи разумната цена за достигане до продажба и да влага в реклама единствено и само предварително заявената сума. Това би била същата цена, която влагат и най-големите в сектора. Това е изключително важен и ефективен стимул за развитие на конкурентността“, пояснява Илиян Ковачев. 

От Ilyan.com oчaкват през 2016 г. все още стагниращият потребителски пазар да се насочи към инструменти с конкретен и видим ефект върху продажбите. Специално разработеният пакет продукти за POS (point of sale) в комбинация с интегрирано мислене по всички канали и фанатичен фокус към резултатите ще е формулата за ефективен маркетинг занапред според експертите от агенцията.

Opera Group е мултинационален фонд, основан през 1995 година. Към момента под неговата шапка оперират компании в Лондон, Лос Анджелис, Дубай, а вече и София и Букурещ. Към Opera Group принадлежат финансови, технологични, телеком и неправителствени организации. Той е един от първите фондове за рисков капитал зад популярните вече у нас проекти Hackathons и Accelerator. 

През лятото на 2014 г. Ilyan.com се раздели с дългогодишния съсобственик Георги Малчев, който оглави поделението за дигитален маркетинг в Mtel.  

От 2015 г. Ilyan.com е official Google Certified agency. Това позволява на агенцията да се развива, като добави към своето портфолио ключова нова услуга - performance marketing. Това е актуален нов модел на интернет реклама, който позволява на клиентите да инвестират в закупуване на онлайн рекламни площи, като заплащат само за постигнат конкретен резултат - продажба, регистрация, записване.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:13 | 11.09.22 г.
fallback