fallback

Графика на деня: Онлайн продажбите около Деня на благодарността

Черният петък и Киберпонеделникът тази година за пръв път са надминали продажби за 1 млрд. долара, направени през мобилни устройства

11:57 | 03.12.16 г.

Когато американците започват да празнуват Деня на благодарността през 19-и век, идеята е да се отдаде почит на благословиите през годината, и то най-вече на получената реколта. Днес обаче изглежда сякаш много хора прекарват празника, мислейки за това, от което може би се нуждаят, а не за това, което имат, коментира Statista.

През последните няколко години уикендът около Деня на благодарността се е превърнал в огромен търговски фарс както във физическите магазини, така и онлайн. Търговците на дребно се опитват да се надминат един друг, предлагайки най-добрите сделки за Черния петък или Кибер пондеделника, а потребителите с радост се възползват от шанса да започнат празничното си пазаруване и от някоя друга изгодна сделка.

Не е изненадващо, че уикендът около Деня на благодарността тази година за пореден път отчете рекордно пазаруване в интернет. Според Adobe Digital Insights общите онлайн продажби за петдневния период от Деня на благодарността до Киберпонеделника възлизат на 12,8 млрд. долара, като тазгодишният Кибер понеделник се е превърнал в най-печелившия ден за онлайн пазаруване в историята.

Черният петък и Кибер понеделникът са били и първите дни в историята, надминали продажбите за 1 млрд. долара, направени през мобилни устройства. Интересното е, че мобилните продажби са се пренасочили от таблети към смартфони само за две години, отразявайки по-широката тенденция, при която популярността на таблетите отслабва за сметка на смартфоните с голям екран.

Други подобни графики разгледайте тук

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:52 | 13.09.22 г.
fallback