Макар че в ролата си на водещ онлайн търговец на дребно Amazon владее пазара в повечето западни страни, технологичният гигант ще трябва още доста да се постарае, за да навлезе на китайския пазар, коментира Statista. Според iResearch China, китайска компания за пазарни изследвания, пазарният дял на базираната в Сиатъл компания в Китай възлиза на под 1% през 2016 г.
Пазарът на онлайн търговия в Китай, чийто размер е колкото този в САЩ, очевидно се доминира от Tmall – платформата за търговци на Alibaba, на която се падат 56,6% от продажбите за 2016 г.
Amazon ясно показа амбициите си към Китай, когато компанията купи Joyo – най-големия търговец на книги в Китай в онзи момент, за 75 млн. долара през 2004 г. Joyo.com стана част от Amazon.cn и се преименува на Joyo Amazon през 2007 г., преди изцяло да се откаже от старото си име и да се ребрандира на Amazon China през 2011 г.



Никулден е! Вижте какви са традиции за днес
Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Меган Маркъл се свързала с баща си след ампутирането на крака му
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес