fallback

Мобилните услуги в САЩ подкрепиха печалбата на Deutsche Telekom

Германският телеком обаче продължава да изпитва трудности у дома

10:53 | 11.08.16 г.

Германският телекомуникационен гигант Deutsche Telekom отчете ръст от 8,6% на печалбата за второто тримесечие след ръст на продажбите на американското му подразделение за мобилни услуги, което компенсира спада на приходите от германския пазар, съобщава Bloomberg.

Печалбата преди лихвите, данъците, обезценяването, амортизацията и други ефекти е нараснала до 5,46 млрд. евро, заяви компанията в съобщение от четвъртък. Средната прогноза на анализаторите, анкетирани от Bloomberg, бе за 5,45 млрд. евро. Продажбите са се увеличили с 2,2% до 17,8 млрд. евро спрямо оценка за 18 млрд. евро. Телекомът потвърди насоките си за 2016 г.

Deutsche Telekom се възползва от нарастващото търсене в САЩ, където миналия месец T-Mobile US повиши годишната си прогноза за ръста на потребителите, след като добави 890 хил. абонати през второто тримесечие. Мениджърът на подразделението Джон Легер използва маркетинг в социалните мрежи и промоции с безплатен видео стрийминг като Binge On, за да привлече абонати от конкурентите си, без да свива печалбата на компанията.

У дома Deutsche Telekom се конкурира с Vodafone и Telefonica, като в същото време се опитва да спечели потребители за MagentaOne – пакет с телефонни, интернет и телевизионни услуги, който предлага в Германия и в други европейски страни. Конкуренти, включително United Internet и Drillisch, налагат натиск върху безжичния интернет с по-евтини оферти.

Базираният в Бон телеком се опитва да повиши ефективността си в клоновете си в Източна Европа и Холандия, където смени ръководството като част от преструктуриране на западащото подразделение за мобилни услуги.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:40 | 07.09.22 г.
fallback