Deutsche Telekom отчете печалба за първото тримесечие, която надмина очакванията на анализаторите, след като нейното подразделение в САЩ успя да привлече повече абонати, използвайки агресивни промоции, а бизнесът ѝ в Германия се сдоби с повече потребители на оптичен интернет, пише Bloomberg.
Печалбата преди данъци, такси и амортизация е скочила с 13% до 5,16 млрд. евро (5,93 млрд. долара), обявиха от компанията. Анализаторите прогнозираха 5,1 млрд. евро. Приходите от продажби са нараснали с 4,7% до 17,6 млрд. евро, надминавайки очакванията на анализаторите за 17,5 млрд. евро.
Deutsche Telekom се възползва от търсенето в САЩ, където дъщерното дружество T-Mobile US миналия месец повиши прогнозата си за растежа на абонатите, след като привлече повече от 1 млн. месечни потребители за седмо поредно тримесечие. Ръководителят на подразделението Джон Легере използва маркетинг в социалните мрежи и безплатни видео стрийминг промоции, за да привлича абонати от конкуренти като Verizon Communications, AT&T и Sprint.
На вътрешния си пазар Deutsche Telekom се конкурира с Vodafone Group и Telefonica, опитвайки се да спечели повече потребители на MagentaOne – пакет от телефонни, интернет и телевизионни услуги, който предлага в Германия и други европейски страни. Конкуренти, сред които United Internet и Drillisch, оказват натиск върху оператора, отправяйки по-евтини предложения на потребителите.
Операторът е започнал да продава и своя обновен продукт Entertain TV, който включва нови функции, включително дава достъп до видео платформи и стрийминг услуги като YouTube и Watchever на Vivendi. Компанията може да допълни услугата, като предложи достъп до футболните мачове от Бундеслигата, правата за които се продават на търг. От своя страна Deutsche Telekom ги намира за „интересни“, писа Boersen-Zeitung на 2 май, позовавайки се на един от членовете на борда на директорите Ниек Ян Ван Дам.
Продажбите, генерирани от европейския бизнес на оператора, които включва проблемното подразделение T-Mobile Netherlands, са спаднали с 2,4% до 3,1 млрд. евро. Европейският сегмент на компанията е загубил 529 хил. мобилни абонати.
За отчетния период Deutsche Telekom е добавила 660 хил. фиброоптични връзки в Германия. Компанията потвърди прогнозата си за 2016 г.
Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.


Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ