fallback

Vivacom променя визуалната си идентичност

Компанията се отказва от емблематичния си оранжев цвят

11:47 | 15.02.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Българската телекомуникационна компания Vivacom обяви, че променя своята визуална идентичност, залагайки на по-модерна визия.

В съобщение до медиите телекомът разкри, че променя логото си и цялата визуална идентичност на бранда, разделяйки се с досегашния си оранжев цвят. Мобилното приложение на Vivacom вече е с новата визия на компанията.

От изпратената информация за новите неограничени планове Unlimited става ясно, че телекомът залага на много по-цветна визия, докато логото вече е бяло на черен фон. Новата идентичност личи и от промените във Facebook страницата на компанията.

Промените се случват, след като през лятото на 2020 г. беше финализирана сделката по придобиването на Vivacom от регионалната медийна група United Group. Стойността на сделката не беше разкрита, но по неофициални данни става дума за 1,3 млрд. евро – нещо, което беше потвърдено и от досегашния мажоритарен собственик Спас Русев. Това прави придобиването най-голямото в новата българска корпоративна история.

 „Принадлежността към семейството на United Group открива нови хоризонти за още по-голям растеж и развитие пред VIVACOM. Освежаването на визуалната идентичност на бранда в унисон с най-актуалните световни тенденции отразява стратегията ни за позициониране на VIVACOM в бранд, предлагащ най-добрите услуги и клиентско изживяване“, коментира главният изпълнителен директор Атанас Добрев.

Само преди дни стана ясно, че Vivacom залага и на стратегия на сливания и придобивания. Тя купи доставчик на фиксиран интернет и телевизия, придобивайки 100% от капитала на Net1 и ComNet Sofia. Планът на Vivacom е да предлага допълнителни пакетни услуги на потребителите в България.

Сделката трябва да бъде разгледана от регулаторите, като се очаква през тази година да има решение по случая, от което да стане ясно дали придобиването ще получи зелена светлина.

След като придоби Vivacom, United Group заложи на още по-голяма експанзия на българския пазар и разширяване на портфолиото си от услуги. Това се случи, след като Комисията за защита на конкуренцията разреши на групата да придобие „Нова броудкастинг груп“ за над 300 млн. евро.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:46 | 14.09.22 г.
fallback