Българската телекомуникационна компания Vivacom обяви, че променя своята визуална идентичност, залагайки на по-модерна визия.
В съобщение до медиите телекомът разкри, че променя логото си и цялата визуална идентичност на бранда, разделяйки се с досегашния си оранжев цвят. Мобилното приложение на Vivacom вече е с новата визия на компанията.
От изпратената информация за новите неограничени планове Unlimited става ясно, че телекомът залага на много по-цветна визия, докато логото вече е бяло на черен фон. Новата идентичност личи и от промените във Facebook страницата на компанията.
Промените се случват, след като през лятото на 2020 г. беше финализирана сделката по придобиването на Vivacom от регионалната медийна група United Group. Стойността на сделката не беше разкрита, но по неофициални данни става дума за 1,3 млрд. евро – нещо, което беше потвърдено и от досегашния мажоритарен собственик Спас Русев. Това прави придобиването най-голямото в новата българска корпоративна история.
„Принадлежността към семейството на United Group открива нови хоризонти за още по-голям растеж и развитие пред VIVACOM. Освежаването на визуалната идентичност на бранда в унисон с най-актуалните световни тенденции отразява стратегията ни за позициониране на VIVACOM в бранд, предлагащ най-добрите услуги и клиентско изживяване“, коментира главният изпълнителен директор Атанас Добрев.
Само преди дни стана ясно, че Vivacom залага и на стратегия на сливания и придобивания. Тя купи доставчик на фиксиран интернет и телевизия, придобивайки 100% от капитала на Net1 и ComNet Sofia. Планът на Vivacom е да предлага допълнителни пакетни услуги на потребителите в България.
Сделката трябва да бъде разгледана от регулаторите, като се очаква през тази година да има решение по случая, от което да стане ясно дали придобиването ще получи зелена светлина.
След като придоби Vivacom, United Group заложи на още по-голяма експанзия на българския пазар и разширяване на портфолиото си от услуги. Това се случи, след като Комисията за защита на конкуренцията разреши на групата да придобие „Нова броудкастинг груп“ за над 300 млн. евро.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна