fallback

Microsoft и Adobe ще си партнират за стимулиране на продажбите

Идеята на двете компании е да се преборят с конкуренцията на Salesforce

22:54 | 26.03.19 г. 1

Технологичните компании Microsoft Corp и Adobe Inc ще си сътрудничат за подсилване на продажбите и подобряване на възможностите на маркетинговия софтуер, с което целят да се преборят с конкуренцията в лицето на Salesforce.com Inc, съобщава Ройтерс, позовавайки се на информация от двете дружества. 

По този начин Adobe и Microsoft се надяват да улеснят потребителите на маркетинговия софтуер на базираната в Сан Хосе компания за креативни софтуерни продукти, което ще доведе до по-ефективно и лесно намиране и насочване групи от потенциални клиенти за бизнес продукти в LinkedIn, социалната платформа на Microsoft.

Ако клиент на Adobe реши да продава медицинско оборудване, например, новото партньорство ще улесни насочването на реклами от LinkedIn към всички хора, участващи в решението за закупуване, като лекари, техници и финансови мениджъри.

Създателят на Photoshop се насочи през последните години към изграждането на софтуерен продукт, който да бъде използван за маркетингови кампании, които разчитат до голяма степен на съдържанието, създадено чрез него.

Голяма част от инструментите на Adobe са адресирани до маркетинг специалистите, които се опитват да достигнат до потребителите, като придобиването на маркетинговата платформа Marketo през 2018 г. помогна на компанията да подобри тази си функция.

От своя страна Microsoft работи за развитието на своята бизнес платформа Dynamic 365, която се използва от търговците за проследяване на сделки.

Идеята на двете дружества е да вземат преднина пред облачния софтуер на Salesforce, който предлага различни решения, свързани с продажбите и маркетинга, където Adobe и Microsoft все още изостават.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:41 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Софтуер виж още