Технологичната компания Accenture е договорила придобиването на бизнесите на Sentia в Нидерландия, Белгия и България, съобщи дружеството в свое прессъобщение. Базирана в Нидерландия, Sentia е водеща компания в облачния бизнес, която управлява частни и публични облачни миграции и осигурява услуги за наблюдение на дигиталните изживявания.
Към момента Sentia има около 310 облачни специалисти в трите страни, които ще се присъединят към Accenture Cloud First. Бизнесът на компанията в Дания не е част от сделката и ще продължи да работи под бранда Sentia.
Условията на продажбата не са уточнени.
Придобиването разширява възможности на Cloud First на Accenture в осигуряването на облачни инфраструктурни услуги от край до край в целия облачен спектър от публични, частни и суверенни облаци.
„Добавянето на специалистите на Sentia ще разшири услугите на миграция и модернизация на Cloud First на Accenture, което цели да насочи работния товар на клиентите към оптималната локация в облачния спектър“, казва глобалният лидер на Accenture Cloud First в прессъобщението.
„Със Sentia разширяваме нашите възможности за стратегическо инфраструктурно инженерство и нововъзникващи технологии в цяла Европа, особено в Нидерландия и Белгия“, коментира Рой Икинк, ръководител на Accenture Cloud First Netherlands. „Екипът на Sentia носи ценен опит със суверенни облачни стратегии, предназначени да помогнат на клиентите да се справят с местните разпоредби и изисквания относно поверителността на данните, достъпа и контрола.“
Sentia осигурява облачни консултации и услуги за доставка, обхващащи хибридна и мултиоблачна стратегия; облачна трансформация; и миграцията, както и други сфери. Основните услуги за облачен контрол и оптимизация на компанията включват облачно управлявани услуги, облачни услуги за сигурност и миграция на облачна инфраструктура. Sentia също предлага уникални услуги за наблюдение на дигитално изживяване, които анализират, проследяват и прогнозират корпоративни приложения и облачни услуги от гледна точка на крайния потребител.


Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
преди 3 години А уж вече нямало робство, пък купуват и продават хора на килограм.Тази компания, и всички като нея, без специалистите си не струва дори теглото на инвентара си изчислено като вторични суровини, обаче се търгува за милиарди. Хората, пардон, робите обаче няма да видят и стотинка от това. А те са истинския капитал, просто ще продължат да правят разни тарикати още по богати. И после нямало робство. отговор Сигнализирай за неуместен коментар