Американският производител на електрически автомобили Tesla е произвел първата бройка от седана Model 3, много очаквания бюджетен автомобил, с който трябва да пробие на масовия пазар, предава Bloomberg.
First Production Model 3 pic.twitter.com/TCa2NSUNI3
— Elon Musk (@elonmusk) July 9, 2017
Главният изпълнителен директор Илон Мъск показа в Twitter снимка на колата, която ще струва 35 000 долара и която може да измине 215 мили с едно зареждане. Федералния данъчен кредит за електрически автомобили от 7500 долара би намалил разходите за закупуване на базовия модел до 27 500 долара.
Изглежда, че колата ще влезе директно в гаража на Мъск. Членът на борда на Tesla Ира Еренпрайз беше първият човек, който плати депозит, но очевидно е дала правата за първия произведен автомобил на Мъск като подарък за 46-ия му рожден ден.
Ira Ehrenpreis had rights to 1st car as he was 1st to place a full deposit, but gave those rights to me as my 46th bday present. Tks Ira!
— Elon Musk (@elonmusk) July 9, 2017
Новият модел се появява на пазара след лоша седмица за цената на акциите на Tesla.
Книжата се обезцениха приблизително с 14%, след като Мъск обяви, че доставките на другите два модела – седана Model S и джипа Model X, за първата половина на тази година са в долния край на диапазона на прогнозите на компанията. Мъск също така заяви, че компанията ще произведе 20 000 броя от Model 3 през декември, под предишните си оценки.
По-рано той обеща, че Tesla ще прави по 10 000 броя на седмица през декември.
Мъск обяви също така, че базираната в Пало Алто, Калифорния, компания ще организира парти на 28 юли, на което да предаде първите 30 модела на новия си автомобил на своите клиенти.
Компанията очаква да произведе 100 автомобила през август и повече от 1500 през септември, поясни Мъск по-рано.
Докато доставките през второто тримесечие се увеличиха с 53% спрямо същия период на предходната година, те са с около 12% под доставките през първото тримесечие. Tesla поясни в изявление, че производството през второто тримесечие е било затруднено от сериозен недостиг на батерии. Производството е средно с 40% по-ниско от търсенето към началото на юни.


Награждават участвалите в евакуацията на танкера "Кайрос"
Какво ще бъде времето във вторник?
Нужен е още 1 млн. лева за допълнителни ремонти в СК "Локомотив" във Варна
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
IBM придобива Confluent за $11 млрд, за да разшири AI услугите си
Paramount се опитва да отнеме Warner Bros. от Netflix с оферта за $108 млрд.
Тази зима Европа ще се топли с много по-евтин газ
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Приоритети: Поколението Z предпочита домашните любимци пред децата
Джеси Джей предупреди, че ракът ѝ може да се завърне
Мъск създава нов "фирмен град" в Тексас успоредно с проектите на "СпейсЕкс"
7 ритуала, които правят ежедневието по-цветно
Отпада забраната за използване на водата в хасковските села Подкрепа и Стамболийски


преди 8 години ще намерим, споко... не се напрягай малкия мозък с въпроси на които и без дургото не можеш да отговориш отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Niemand weiss, woher der Strom fuer Elektro-Autos kommen soll - Никой незнае от къде ще се вземе тока за всички електрички----------------------------------------------------------https://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2017/07/10/niemand-weiss-woher-der-strom-fuer-elektro-autos-kommen-soll/----------------------------------------------------------боли ги фара, важното е да е преизпълнен плана и електрокари да има, а ток после ше намериме, е мое и да не намериме нема значение ..... :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар