fallback

Apple насрочи първото си продуктово събитие за годината за 20 април

Очаква се на него да бъдат представени нови модели на iPad Pro, аксесоар за проследяване на физически устройства и нови модели iMac

09:29 | 14.04.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Първото продуктово представяне на Apple Inc. за 2021 г. ще се състои на 20 април, съобщиха от компанията във вторник.

Базираният в Купертино, Калифорния, технологичен гигант нарече в медийната покана събитието „Spring Loaded“. Apple планира да представи нова линия iPad Pro още този месец, съобщи Bloomberg News наскоро. Компанията работи и по няколко други продукта, включително аксесоар за проследяване на физически устройства, наречен AirTags, и нови настолни компютри iMac.

Поради пандемията от Covid-19 събитието ще се проведе онлайн и ще се излъчва чрез уебсайта на Apple. Това ще бъде петата виртуална изява на Apple след миналогодишната конференция за разработчици и отделни събития за най-новите Apple Watch, iPhone 12 и първите Mac-ове със собствени процесори M1 на Apple. Компанията ще проведе и конференция за разработчици в началото на юни във виртуална среда.

Новите модели iPad Pro ще се предлагат в същите 11-инчови и 12,9-инчови размери на екрана като настоящите модели, но ще добавят по-нови процесори, които да се конкурират с най-новите чипове в лаптопите на концерна, нов MiniLED екран на по-големия модел, актуализирани камери и вероятно и подобрен конектор за по-бързо синхронизиране на данните и съвместимост с допълнителни външни монитори и устройства за памет. Новите модели iPad Pro ще допълнят продуктовата линия, която се представи особено добре, тъй като хората все повече работят и учат от вкъщи.  

По-големият iPad Pro е изправен пред производствени проблеми поради новата технология на екрана и първоначално може да бъде доставян в по-малки количества, съобщи Bloomberg News наскоро. Чуждестранните доставчици на фирмата се сблъскват със сериозни производствени проблеми. Поне един от производителите на MiniLED е трябвало наскоро да спре производството в резултат на проблемите. 

Ipad

IPad генерира приходи в размер на 8,4 милиарда долара за Apple през празничното тримесечие на 2020 г., най-високата сума от 2014 г. Тъй като учениците и служителите започват постепенно да се връщат в училищата и офисите, Apple ще заложи на модернизираните модели iPad, за да поддържа интереса към своята таблетна линия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:38 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Хардуер виж още