Apple се връща към редовния трик, който използва, за да поддържа интереса на купувачите към настоящата серия iPhone до появата на новите модели, като добавя нов цвят, пише Bloomberg.
Компанията обяви жълта версия на iPhone 14 и iPhone 14 Plus, допълвайки досегашните опции. Новият модел, който не включва никакви допълнителни подобрения, ще е достъпен за предварителна поръчка от 10 март, а продажбите му в търговските обекти ще започнат на 14 март, разкри технологичният гигант.
Добавянето на цвят дава на Apple нов начин да рекламира продукт, който беше пуснат в продажба преди около шест месеца, запазвайки го в съзнанието на потребителите във време, когато до пускането на iPhone 15 остава още половин година. Apple използва тази тактика често през последните години.
През 2017 и 2018 г. компанията пусна червени версии към сериите iPhone 7 и iPhone 8. През 2021 г. добави лилав iPhone 12. Миналата година пък заложи на зелени версии на iPhone 13 и 13 Pro.
За 2023 г. компанията не е добавяла нов цвят за iPhone 14 Pro и Pro Max. Тези модели продължават да се предлагат в черно, златно, сребърно и лилаво.
За следващото поколение iPhone, което се очаква през септември, Apple планира да добави Dynamic Island – новият интерфейс в горната част на устройството – и към по-евтините версии на телефона. Въпреки че стандартният iPhone 15 ще запази външния вид от предишния модел, iPhone 15 Pro ще претърпи по-значителни промени, включително нов титаниев дизайн, по-бърз процесор и перскопна камера с много подобрено приближение.
Както е правила и преди, Apple добави и нови цветове на калъфите за iPhone и на каишките за часовниците си. През следващите месеци компанията също така планира нови модели Mac, включително MacBook Air и първия Mac Pro, базиран на Apple Silicon. Освен това гигантът трябва да пусне и първите си очила със смесена реалност.


НСИ: Работещите българи са 3, 726 млн. души
Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Gol.bg празнува: 20 години истинска спортна журналистика
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Ватиканът обяви, че жените не могат да стават дякони
АПС с очакване вотът на недоверие да е успешен
Украйна потвърди: Неизвестни дронове са преследвали самолета на Зеленски
Ванс: САЩ се надява на "добри новини“ за уреждането на конфликта в Украйна
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
преди 2 години До: sssaaa... що ?! искаш двамата да ходим на пазар за iphone-чета ли ?! нещо много загорял ми се струваш , не прибързваш ли да се слагаш толкова рано , едвам се познаваме ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Зелник, новия цвят ще ти ходи на ориентацията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години apple (product) red , е продуктова линия на ябълката с мисия , ангажираща клиентите към кауза . те са с малко по-скъпи от другите им продукти , нямат преимущество в някакви детайли , освен че са червени и по-скъпи . разликата се дарява и ябълката добавя още . досега са събрали и дарили над 270млн . на който му е интересно има инфо из мрежата ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар