fallback

Дан Аман: Най-добрата ценова политика е правенето на страхотни продукти

GM притежава мениджърски екип, който има свръх насоченост към продукта, смята главният финансов директор на компанията

14:46 | 18.09.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Дан Аман несъмнено е една от интересни фигури в автомобилния бранш. Той пое поста главен финансов директор в General Motors (GM) от Крис Лайдел на 1 април 2011 г. Част от кариерата му преди това преминава и в американския технологичен гигант Microosft.

При постъпването си на работа в GM той коментира, че търси нова работа с по-големи предизвикателства. И, разбира се, ги получи.

Част от усилията му през тези две години и половина бяха насочени към по-добро управление на бизнеса, оперативни и финансови резултати – с други думи генерирането на кеш.

По думите му финансовото звено на компанията – GM Financials, е предизвикало голям обем допълнителни продажби. То е дало на американския гигант по-голяма гъвкавост и е направило пазара по-конкурентен – както за клиентите, така и за дилърите.

Дан Аман oтбелязва, че компанията притежава мениджърски екип, който има свръх насоченост към продукта. "В цялото висше ръководство на групата се признава, че продуктът е най-важен и заслужава всички усилия. Това е ключът към успеха. Без значение дали работиш във финансите или в разработката на нови продукти. Най-важен е продуктът", отбелязва главният финансов директор.

Повече за бизнес перспективите пред GМ може да научите от интервюто на Bloomberg с главния финансов директор на компанията!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:00 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още