fallback

AirAsia отново проявява интерес към Япония

Япония е пазар, към който ние сме много бичи настроени, заявиха от малайзийския авиопревозвач

13:45 | 20.01.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Най-големият бюджетен превозвач в Югоизточна Азия – AirAsia Bhd, е в близост до рестартиране на дейността си в Япония след партньорството с ANA Holdings Inc, пише Businessweek.

"Япония е пазар, към който ние сме много бичи настроени", заяви в интервю главният изпълнителен директор на компанията Тони Фернандес. По думите му базираната в Сепанг, Малайзия авиокомпания планира да започне обслужване на дестинации към и от островната страна през следващата година.

Бюджетният превозвач, който притежава подразделения в Индонезия, Тайланд и Филипините, се очаква да започне да обслужва и индийския пазар през март. Очаква се новите полети на AirAsia за Япония да избегнат летище Нарита в Токио, чрез което ще се постигне конкурентноспособна цена.

"Навлизането на японския пазар няма да се случи, докато AirAsia не се съсредоточи върху развиването на своето звено в Индия през 2014 г.", отбеляза Фернандес.

Първоначално нискотарифният превозвач ще използва 10 самолета Airbus от модела A320. Компанията ще се фокусира върху вторичните пазари в Индия, за да сведе до минимум летищните такси и другите разходи.

Решението на AirAsia да навлезе на индийския пазар дойде, след като Ню Делхи разхлаби правилата за инвестиране. Броят на обслужваните пътници в страната се очаква да се утрои до около 452 млн. до 2020 г.

Повече за AirAsia може да видите в материала на Bloomberg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:41 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още