fallback

Туристическият маркетинг на България - с един фокус

Опитите да се популяризират всички богатства на страната са много трудни, коментира д-р Барбара Пейдже-Робъртс

16:11 | 29.06.17 г. 1

България притежава толкова много богатства, че опитите да се популяризират всички са много трудни. Това каза д-р Барбара Пейдже-Робъртс, създател на мобилното приложение TheBestOfBulgaria, в предаването "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите й страната би могла да се фокусира само върху едно от богатствата, които има, и да изгради успешно своят туристически маркетинг около него.

“Богатствата са толкова много. Накрая се оттегляте в черупката си и на практика не популяризирате нищо”, каза тя.

"Има много хора, като мен, британци, които живеят в България. Ние сме мост между потенциалните туристи от Западна Европа и България, защото познаваме манталитета им. Ние можем да помогнем, за да се създаде адекватна туристическа маркетингова стратегия за привличане на нов тип туристи".

"Не нося отговорност за това как правителството ще популяризира България. Бих се радвала да споделя това приложение. Презентирала съм го пред различни институции, но явно правителството има свои собствени планове", каза тя.

Вижте още във видеото!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:50 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още