fallback

Рекламата през 2020 г. ще бъде по-автентична

Продуктовата реклама вече не е достатъчна компаниите, твърди пиар експертът Любомир Аламанов

09:42 | 26.12.19 г. 9

Рекламите през 2020 г. ще са все по-честни, все по-открити, все по-автентични. Няма как да избягаме от това, защото всеки, имащ достъп до интернет, може да провери всяка информация за секунди. Около това мнение се обединиха PR специалистите Даниел Киряков, Любомир Аламанов и Александър Христов в предаването “Бизнес старт” по Bloomberg TV Bulgaria.

“През 2019 г. имаше определени реклами, които провокираха, други бяха банални”, коментира Киряков.

Според Аламанов продуктовата реклама вече не е достатъчна за компаниите.

“Все повече дружества, включително международни гиганти, се обръщат към социалния елемент и наболелите проблеми в рекламите, защото виждат, че ако не заемат определена позиция, просто ще изостанат”, коментира още той

По негови думи рекламата вече се оттласва от чисто маркетинговите си функции.

Христов коментира и мястото на инфлуенсърите в рекламите. Според него е закономерен процес рекламите да се опитват да се прикрепят към новото.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:00 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още