fallback

Как коронакризата се отразява на рекламния пазар?

Компаниите не бива да се отказват от връзката с клиентите си, твърди Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България

21:00 | 06.08.20 г.

Компаниите, както в глобален мащаб, така и в България свиват с между 10 и 20% бюджетите си за реклама след удара от пандемията. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.

Кючукова посочи, че голяма част от рекламодателите са избрали да изчакат в първите няколко месеца на пандемията, за да видят какво ще е развитието ѝ. Други рекламодатели са отложили част от кампаниите си, стана ясно още от разговора. 

Гостът отбеляза, че ситуацията е променлива в зависимост от сектора, като рекламите в туризма и хотелиерството например са били замразени.  

Експертът обаче препоръча дружествата да не се отказват от връзката с клиентите си. 

“Компаниите не трябва да спират да комуникират с крайните си клиенти, защото възстановяването иначе би било много по-трудно и по-скъпо”, категорична е тя. 

Кючукова отбеляза, че данните за рекламния пазар у нас през 2019 г. все още не са излезли, като обаче посочи, че се очаква секторът да е стабилен и с минимални ръстове спрямо предходната година, тъй като още тогава е започнала предпазливостта на бизнеса. “Хубавото е, че се появиха и нови играчи на пазара”, изтъкна експертът. 

“Да имаш нов клиент в 2020 г. е изключителен късмет”, каза още Кючукова.

Вижте целия разговор на сайта на Bloomebrg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:14 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още