fallback

Кога една рекламна кампания се брои за ефективна?

Кой е най-важният фактор, който прави рекламите велики?

17:15 | 28.12.21 г.

Ефективността на една рекламна кампания се измерва, като се гледат на първо място резултатите. Това каза пред Bloomberg TV Bulgaria Гергана Иванова, управляващ партньор в The Smarts.

„Това, което прави рекламите велики, е, когато използваш нещо, може би старо, позабравено, но го слагаш в такъв контекст, че всеки може да се припознае в него", така Иванова коментира новият рекламен клип на Jeep.

"Когато си голяма марка като Toyota и държиш да подкрепяш големи каузи, трябва да надскачаш себе си всеки път. Toyota не за пръв път са спонсор на параолимпийските игри, на олимпийските игри и имат много добри примери в тази посока.

Тръгвайки да правят нещо ново те надскачат себе си, критериите са изключително високи. Те много добре са уловили духът на времето, емпатията, начинът, по който хората съпреживяват големите постижения в днешно време. Изключително добре намерено като послание - чудесната история, която откриват и решават да разкажат с този клип, която е общочовешка и това е рецептата на всяка една успешна кампания". Така Гергана Иванова коментира определяната като изключително успешна реклама на Toyota.

Даниел Киряков, комуникационен експерт, който също бе гост на предаването припомни, че човек е толкова голям, колкото са големи неговите мечти. "Посланици на това мото са марките през техните реклами и един такъв голям бранд като Nike може да си позволи да събере в един клип много звезди и икони, както и малки и големи атлети, посветили себе си в преодоляване на границите", каза той. .

Целия разговор вижте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:19 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още