От СОМАТ АД, 96% собственост на германската компания Willi Betz, вече заплашиха, че ще преразгледат инвестиционната си политика, защото методиката за разпределяне на СЕМТ-овете е в полза на малките фирми. До края на януари фирмата може да пренасочи 50 от камионите си в други европейски държави.
От Националното сдружение на българските превозвачи на компанията, в което членуват средни и малки фирми, са убедени в обратното и поискаха на СОМАТ да бъдат отнети всички разрешителни за 2005 г. В резултат на техни сигнали до транспортното министерство, което разпределя разрешителните, на СОМАТ бяха отнети 50% от СЕМТ-овете.
От ведомството на Николай Василев твърдят, че методиката за разпределяне на СЕМТ-овете се изчислява по математическа формула и се извършва с участието на самите превозвачи.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо