fallback

Ян Петер Тевес: Заводите на "Идеал Стандарт" са ключови за растежа на Villeroy & Boch

При покупката германският собственик е оценил производственото оборудване и пазарния дял, посочи главният изпълнителен директор на "Идеал Стандарт Интернешънъл"

22:38 | 16.10.23 г.

След като Villeroy & Boch придоби „Идеал Стандарт Груп“ германската компания преминава от среден към водещ играч в санитарната индустрия на европейските пазари. В така наречената Шампионска лига на компаниите тя ще е заедно с производители като „Рока“, „Гиберит“, „Хансгрое“. Този ход е много важен, за да ни изведе до челна позиция, което носи огромни ползи за нашите клиенти и доставчици. Коментарът за обединението направи в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria Ян Петер Тевес, главен изпълнителен директор на "Идеал Стандарт Интернешънъл".

Той разказа какви са подобренията през последните години в двата завода в Севлиево – за санитарна арматура „Видима“ и керамичния завод, и как сделката ще повлияе на дейността на „Идеал Стандарт“ в нашата страна.

Мениджърът разкри, че германската компания е закрила заводи извън България, за да премести производствата им у нас.

Ян Петер Тевес подчерта, че двата завода ще останат „крайъгълни камъни“ в бъдещата обща стратегия на Villeroy & Boch и „Идеал стандарт“. „Те са с много добро производствено оборудване и са готови за развитие в обединената компания“, посочи мениджърът и разкри, че при сливането е взет предвид пазарният дял на българската компания и производствените бази.

„Villeroy & Boch има малък дял при фитингите, докато ние произвеждаме фитинги за близо 300 милиона евро и това ще помогне на обединената компания да отбележи ръст“, отбеляза главният изпълнителен директор на "Идеал Стандарт Интернешънъл".

Тевес посочи и други предимства, които ще има обединената компания  – производството като цена и качество, както и това, че то се намира в България и Европейския съюз. „Ние имаме близостта до европейските пазари и завод, който е много добре организиран по отношение на производствено оборудване, на обучени хора и на ангажираност от страна на местната общинска администрация“, обясни мениджърът и потвърди, че двете марки са много допълващи се. – Ако „Идеал Стандарт“ е повече в смарт премиум сегмента, то „Вилерой и Бох“ е повече в премиум частта на пазара и по този начин се получава първокласна марка с висококачествени продукти.“

Какво ще се промени в българските заводи на компанията Villeroy & Boch? Какъв е стремежът за растеж на обединената компания? Ще се запази ли марката „Идеал Стандарт“? Кои са най-големите пазари за продукцията на българските заводи? Как високите лихви се отразяват на производителите на санитарен фаянс? Каква е ESG стратегията на „Идеал Стандарт Груп“? Защо геополитиката засяга все повече пазара на труда?

Целия коментар гледайте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да намерите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:38 | 16.10.23 г.
fallback
Още от Индустрия виж още