През третото тримесечие на годината Heineken NV е продала по-ограничени от очакваното обеми бира поради спад на търсенето в Северна и Южна Америка и Азиатско-Тихоокеанския регион. Причината за това е, че потребителите в световен мащаб не бързат да увеличават разходите си въпреки забавянето на инфлацията и повишаването на доходите.
Нидерландската пивоварна съобщи, че продадените обеми са се увеличили с 0,7% през третото тримесечие, което не отговаря на прогнозите икономистите в проучване на Bloomberg за ръст от 2,02%.
Heineken, която произвежда марки бира, сред които Amstel, изпитва затруднения на пазара в САЩ, където потребителските разходи са сериозно намалени през последните години.
Лошите метеорологични условия през лятото на места в Европа пък доведе до това, че пивоварните не успяха да се възползват напълно от спортните събития, които традиционно привличат клиенти в заведенията. Обемът на продажбите в Северна и Южна Америка е спаднал с 1,3%, но въпреки това компанията запази прогнозата си за оперативна печалба за цялата година между 4% и 8%.


41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Делян Добрев: Предишният вариант не беше бюджетът на ГЕРБ
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
преди 1 година *През третото тримесечие на годината Heineken NV е продала по-ограничени от очакваното обеми бира* - За да сме точни, Хайнекен от години не е продала нито един литър БИРА! По-скоро са странни хората, които плащат за това, което се бутилира от Хайнекен, но явно и те намаляват, или поумняват. отговор Сигнализирай за неуместен коментар