IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Отчетът на Pepsi засенчи пазарните оценки на фона на силния растеж на продажбите

Компанията потвърди прогнозата си за фискалната 2025 година за едноцифрен органичен растеж на приходите и основна печалба

16:05 | 17.07.25 г.
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

PepsiCo Inc. запази годишната си прогноза и отчете ръст на продажбите, който надмина очакванията на анализаторите, позовавайки се на силен растеж на международно ниво, съобщава Bloomberg.

Компанията, която притежава марките Gatorade, Lipton и Quaker, отчете органичен ръст на продажбите от 2,1% през второто тримесечие, надминавайки пазарната оценка.

Печалбата на акция достига 2,12 долара, която също е по-висока от очакванията на Wall Street.

„Нашият международен бизнес импулс продължава, докато бизнесът ни в Северна Америка подобри своите резултати и конкурентоспособност в ключови подкатегории и канали“, изтъква главният изпълнителен директор на PepsiCo Рамон Лагуарта, цитиран от Bloomberg.

Компанията потвърди прогнозата си за фискалната 2025 година за едноцифрен органичен растеж на приходите и основна печалба, приблизително на нивото от предходната година. PepsiCo заяви, че все още очаква „допълнителни разходи около веригата на доставки“, включително от мита, през останалата част от 2025 г.

С широка гама от продукти - от зърнени закуски и плодови сокове до солени продукти и безалкохолни напитки, компанията работи за преодоляване на тенденцията към по-здравословни, по-малко преработени храни. Ръководители заявиха наскоро, че се стреми да предложи по-голямо разнообразие от ценови нива, за да привлече купувачите с ограничен бюджет.

Производителят на газирани напитки и закуски заяви, че премахва синтетичните оцветители от училищните храни в САЩ до началото на предстоящата учебна година. PepsiCo изтъква, че също така ще разшири употребата на авокадо и зехтин в определени марки и ще добави протеини, фибри и пълнозърнести храни към някои от своите продукти.

Компанията също така обяви стремежа си да увеличи количеството предложения с ниско съдържание на захар и без захар, което е помогнало на търговската ѝ марка Pepsi да увеличи пазарния си дял.

Ден по-рано президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви в публикация в Truth Social, че конкурентът на Pepsi, Coca-Cola Co., се е споразумяла да използва тръстикова захар в напитките Coca-Cola, продавани в САЩ, вместо царевичен сироп.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:05 | 17.07.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още

Коментари

Финанси виж още