fallback

Лабораторно отгледаните диаманти носят ръст в продажбите на Pandora

От компанията обявиха скок с 87% за първото тримесечие на продажбите на диаманти, отгледани в лаборатория

12:55 | 02.05.24 г.

Брандът за бижута Pandora бележи най-стабилния си ръст от почти 6 месеца, съобщава Bloomberg. Компанията повиши прогнозата си за очакваните приходи за тази година, благодарение на нарастващите продажби на лабораторно отгледани диаманти.

Датският бранд, който създава повече бижута от всяка друга компания по света, заяви, че очаква ръст от 8-10% на органичните продажби тази година, при предварително заложен ръст от 6-9%.

Акциите на компанията се повишиха с 6,6% в Копенхаген – най-голямото повишение в рамките на деня от 8 ноември насам. Нарастването за последните 12 месеца е с над 80%.

Резултатите на Pandora за първото тримесечие потвърждават, че бизнесът е в добро състояние, заявяват анализатори от Jefferies. 

От компанията обявиха скок с 87% за първото тримесечие на продажбите на лабораторно отгледани диаманти.

Брутните маржове достигнаха рекордните 79%, подхранвани от повишените цени и положителните ефекти от ценообразуването на среброто и изгодните валутни курсове.

Въпреки че пазарите на бижута като цяло остават слаби, постоянните инвестиции на компанията в търговски марки ѝ позволиха да завземе пазарен дял, заяви главният изпълнителен директор Александър Лачик в изявление относно приходите на Pandora.

По-рано от компанията обявиха, че си поставят цел до 2026 г. да реализират приходи от над 1 млрд. крони (143 млн. долара) в сегмента на лабораторно отгледаните диаманти.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:57 | 02.05.24 г.
fallback
Още от Пазари виж още