fallback

Що е то умен хотел?

Как се създава положително преживяване в туриста с практично обслужване, коментират представители на Introvert Hotels

16:51 | 12.09.23 г.

Беше ни време за първата инвестиция в хотел. Насочени сме към клиенти с много пътувания, които търсят удобството на градската среда. Създаваме нова хотелска категория. Това съобщи в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria Геновева Христова, съсобственик на Introvert Hotels, надявайки се новият хотел да се оцени от техните целеви клиенти – поколенията Y и Z (общо родени от средата на 80-те до края на 2010 г. - бел ред.), които извършват всичко през телефоните си.

„75% от милениълите в последната година са си запазили хотел през приложения. Над 200 млрд. евро са харчовете им в туристическата индустрия, тоест ние се връщаме вече на нивата спрямо 2019 г. Нашият регион (EMEA) е с най-големи положителни ревюта, така че ние се насочваме точно към тези клиенти. Виждаме един изключителен подем в туристическата индустрия с много повече пътувания. Връщаме се към нивата от 2019 г. и тези клиенти си искат нужните предпоставки, за да се чувстват добре в градска среда", коментира тя.

Според Анелия Касабова, съсобственик на Introvert Hotels, в модела са съчетани знания от различни сфери в създаването на хотела, взети са предвид слабостите на хотелиерството, затова и Introvert Hotels е с нова концепция.

„Моделът е насочен към малките хотели и към хората, които при настаняване искат да бъдат оставени сами, не искат да са в шумни лобита или в претъпкани ресторанти. Тъй като малките хотели предразполагат към уединение, ние търсихме думата, която най-точно да отрази това и избрахме Introvert, обясни тя. – Насочени сме към малките градски хотели, които са винаги в центъра на града, които са около 70% от хотелите изобщо, и поради глобализацията и навлизането на брандовете тези хотели остават встрани и остават губещи, ако са във вида, в който са.“

По думите на Петър Желев, изпълнителен директор на Introvert Hotels, новият хотел е място, което съхранява личното пространство. „Можеш да направиш всичко сам – не се налага да се редиш на опашка на рецепция, нито да чакаш за обработване на документи“, посочи предимството на предлаганите услуги мениджърът, но смята, че прекалената дигитализация, въпреки че изглежда много смарт, понякога не работи реално, затова всичко, което се прави, трябва да е в интерес на клиента.   

Как се промени българската наредба за категоризация на хотели? Какво показват хотелските категории и защо вече клиентът ги определя? Има ли конкуренция в хотелския бизнес? С колко звезди е Introvert Hotels? Какъв е потенциалът на хотелския бизнес в София? Как се вписва инвестицията в хотела във франчайзинга, който планират да създадат съсобствениците на Introvert Hotels ще разберете, ако гледате видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването може да намерите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:51 | 12.09.23 г.
fallback
Още от Lifestyle виж още